FAQ

  •  1. Pokiaľ je vybraný tovar momentálne v statuse objednané u dodávateľa alebo vypredané, čo to znamená?

  •  2. Pokiaľ si objednám tovar ktorý je momentálne skladom, aká je dodacia lehota?

  •  3. Chcem si zakúpiť darčekový voucher a obdarovať tak svojich blízkych, čo mám urobiť?

  •  4. Vybral/a som si farbu, ktorá už nie je na Vašom e-shope, nakoľko ešte nedávno tam bola. Ako ďalej?

  •  5. Prajem si svoju objednávku zmeniť či zrušiť. Ako mám postupovať?

  •  6. Objednávku som chcel/a zaplatiť kartou online – GoPay. Platba bohužiaľ neprešla, čo teraz

  •  7. Obdržal/a som zásielku, bohužiaľ sa mi nepáči farba alebo som zvolil/a nesprávnu veľkosť. Je možná výmena?

  •  8. Objednala som si tovar, bohužiaľ moja objednávka nie je momentálne skladom. Čo sa bude diať ďalej?

  •  9. Vo svojej objednávke som si zvolil/ typ dopravy – osobní odmer. Kde je prevzatie možné?

  •  10. V kategórií „Hotové zostavy“ nie je farebná kombinácia ktorú som si vybral/a.

  •  11. U vybraného produktu je napísaná podmienka, že nie je v predaji samostatne. Čo to znamená?

  •  12. Prajem si objednaný tovar reklamovať, ako mám postupovať?

  •  13. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

  •  14. Vybral/a som si farbu kabelky O bag, ktorú už na Vašom e-shope nemôžem nájsť. Nedávno však bola dostupná, ako je to možné?

  •  15. Prajem si uplatniť viac voucherov v objednávke. Ako na to ?

Tento web používa súbory cookies na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.