FAQ

 

  1. Pokiaľ je vybraný tovar momentálne v statuse objednané u dodávateľa alebo vypredané, čo to znamená?

 

Tovar, ktorý je momentálne v statuse objednané u dodávateľa, bohužiaľ nie je k dispozícii. Produkty sú objednané u nášho italského dodávateľa s tím, že čakáme na ich výrobu a následnú dopravu do Českej republiky. Dodacia lehota je však rôzna, z pravidla 2-3 týždne (v niektorých prípadoch môže  byť aj dlhšia).

Tovar, ktorý je momentálne v statuse vypredané, je bohužiaľ dlhodobo nedostupný s tím, že jeho naskladnenie zatiaľ nemáme potvrdené.

 

  1. Pokiaľ si objednám tovar ktorý je momentálne skladom, aká je dodacia lehota?

 

Pri objednaní produktu, ktorý je na našich webových stránkach „Skladom“ je dodacia doba z pravidla 2-3 pracovné dni od prijatia platby. Snažíme sa svojim zákazníkom vyjsť maximálne v ústrety a vo väčšine prípadov je zásielka pripravená a odoslaná ešte v ten deň, kedy bola objednávka uhradena.

 

  1. Chcem si zakúpiť darčekový voucher a obdarovať tak svojich blízkych, čo mám urobiť?

 

Darčekové vouchery sa na našom e-shope nakupujú rovnako ako produkty. Tieto vouchery sú v hodnote 20 EUR, 40 EUR a 80 EUR. Vouchery sa dajú zaplatiť iba bankovým prevodom či platbou online, nakoľko sú vždy zasielané elektronicky. Viac informácií nájdete tu: voucher.
Nie je bohužiaľ technicky možné zasielať vouchery na dobierku. Po pripísaní platby za voucher Vám bude voucher poslaný na Vami uvedený e-mail.

 

  1. Vybral/a som si farbu, ktorá už nie je na Vašom e-shope, nakoľko ešte nedávno tam bola. Ako ďalej?

 

Vzhľadom k tomu, že kabelky sú veľmi originálne a farebné, ich farebná škála sa každou kolekciou mení. Farby ktoré boli dostupné v minulej kolekcii, sa nemusia v nasledujúcej kolekcii vyrábať, takže sa už nedajú objednať. Väčšina farieb je však nahradená podobnou či krajšou farebnou variantov. Doporučujeme si teda vybrať z mnoho iných krásnych farieb, ktoré sú na našom e-shope momentálne dostupné.

 

  1. Prajem si svoju objednávku zmeniť či zrušiť. Ako mám postupovať?

 

V tomto prípade je najideálnejšie ozvať a nám na naše telefónne číslo +421 908 555 000 či na e-mailovú adresu info@obag.sk, kam nám prosím uveďte Vašu konkrétnu požiadavku a my ju obratom vybavíme k Vašej maximálnej spokojnosti a objednávku Vám radi zmeníme (prípadne zrušíme).

 

  1. Objednávku som chcel/a zaplatiť kartou online – GoPay. Platba bohužiaľ neprešla, čo teraz

 

Najčastejším problémom pri platbe GoPay je, že karta nie je k platbe online autorizovaná u danej banky. Nie je teda možné s danou kartou platiť online.

Pokiaľ sa Vám nepodarí objednávku zaplatiť cez portál GoPay, je možné objednávku zaplatiť klasickým bankovým prevodom. V tomto prípade prosíme o krátku a stručnú správu o zmene typu úhrady na telefónne číslo +421 908 555 000 alebo na e-mail info@obag.sk.

 

  1. Obdržal/a som zásielku, bohužiaľ sa mi nepáči farba alebo som zvolil/a nesprávnu veľkosť. Je možná výmena?

 

Pokiaľ si prajete vymeniť tovar za inú farbu alebo veľkosť, samozrejme Vám radi vyhovieme! Lehota na vrátenie či výmenu tovaru je 14 dní od prevzatia tovaru, kde je nutné, aby bol tovar nenosený a nejavil akékoľvek známky požívania.

Pokiaľ sú tieto dve podmienky splnené, radi Vám s výmenou vyhovieme. Poprosíme Vás zabaliť daný produkt a zaslať nám ho na doručovaciu adresu – O bag Showroom, Pod Vinicí 409/29, 143 00 Praha 4 - Modřany, Česká republika. Do zásielky prosím pribaliť kópiu faktúry a tiež formulár – výmena tovaru, ktorý je k dispozícií tu - výmena tovaru.

Na výmenu vyberajte prosím taký tovar, ktorý je momentálne skladom, aby ste nemusel/a zbytočne  čakať.

 

  1. Objednala som si tovar, bohužiaľ  moja objednávka nie je momentálne skladom. Čo sa bude diať ďalej?

 

Objednanie tovaru, ktorý nie je  momentálne skladom, je samozrejme možné. V tomto prípade je Vaša objednávka zaevidovaná v našom systéme a je stále platná. Platnosť objednávky je do tej doby, pokiaľ sa tovar nenaskladní a objednávka a nedokončí. Priebežne Vás budeme o stavu objednávky a konkrétneho tovaru informovať.

Pokiaľ si prajete objednávku zrušiť či zmeniť, prosím, kontaktujte nás.

 

  1. Vo svojej objednávke som si zvolil/ typ dopravy – osobní odmer. Kde je prevzatie možné?

 

Osobní odber je možný iba v našej kancelárií – O bag Showroom, Pod Vinicí 409/29, 143 00 Praha 4 – Modřany, Česká republika. Pri osobnom odbere v tejto kancelárií nie je možné platiť kartou, je nutné platiť iba v hotovosti.

Bohužiaľ nie je možné si pri tomto spôsobe dopravy vyzdvihnúť zásielku na niektorej z našich predajní.

 

  1. V kategórií „Hotové zostavy“ nie je farebná kombinácia ktorú som si vybral/a.

 

Kategorie „Hotové zostavy“ je iba pre uľahčenie zákazníkom. Kabelka se dá zostaviť podľa Vašej fantázie, kde si objednáte každú položku zvlášť – telo kabelky O bag, rúčky ku kabelke O bag a tiež vnútornú tašku podľa Vašej fantázie.

Nie je nutné objednávať si hotovú zostavu, nakoľko kabelka Vám v oboch prípadoch príde nezostavená. Doporučujeme sa pozrieť na jednotlivé kategórie a zostaviť si kabelku podľa vlastného uváženia a fantázie.

 

  1. U vybraného produktu je napísaná podmienka, že nie je v predaji samostatne. Čo to znamená?

 

Pokiaľ je u daného produktu táto informácia, znamená to, že produkt nie je možné kúpiť samostatne. Vzhľadom k nízkému objemu, nie je možné realizovať objednávku, ktorá obsahuje iba túto položku. Táto podmienka však neplatí pre zákazníkov, ktorí si chcú objednat položku v kombinácii s telom kabelky O bag. Objednávka by v tomto prípadě bola na daný produkt, který nie je možné kúpiť samostatný a na telo kabelky O bag.

 

  1. Prajem si objednaný tovar reklamovať, ako mám postupovať?

 

Reklamácie sa rieši vo väčšine prípadov zasielaním tovaru na adresu O bag Showroom, Pod Vinicí 409/29, 143 00 Praha 4 - Modřany, Česká republika. V niektorých prípadoch je možné reklamáciu prijať osobne na tejto adrese, je však nutné sa najprv telefonicky dohodnúť na tomto postupe. Reklamácie sú riešené v čo možno najkratšom termíne, najneskôr však do 30 dní. Viac informácií o reklamáciách nájdete v Obchodných podmienkach, viď: Obchodné podmienky. Reklamačný poriadok je k stiahnutiu v Obchodných podmínkách, konkrétne pod bodom 7.5.

 

  1. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

 

Odstúpenie od kúpnej zmluvy je možné v lehote 14 dní od prevzatia tovaru. Je nutné, aby zakúpené produkty boli nenosené a nepoužité. V tomto prípade si prosím stiahnite vzorový formulár, ktorý nájdete v Obchodných podmienkach pod bodom 5.2.

 

  1. Vybral/a som si farbu kabelky O bag, ktorú už na Vašom e-shope nemôžem nájsť. Nedávno však bola dostupná, ako je to možné?

 

Vzhľadom k tomu, že kabelky sú veľmi originálne a farebné, ich farebná škála sa každou kolekciou mení. Farby ktoré boli dostupné v minulej kolekcii, sa nemusia v nasledujúcej kolekcii vyrábať, takže sa už nedajú objednať. Väčšina farieb je však nahradená podobnou či krajšou farebnou variantov. Do poručujeme si teda vybrať z mnoho iných krásnych farieb, ktoré sú na našom e-shope momentálne dostupné.

 

  1. Prajem si uplatniť viac voucherov v objednávke. Ako na to ?

 

Pri nákupe na našom e-shope je možné do objednávky automaticky vložiť iba jeden darčekový poukaz. Svoji zákazníkom sa však snažíme vyjsť maximálne v ústrety, a tak je možné zvolit následující spôsob pre uplatnenie viac poukazov. V prípade uplatnenia viac poukazov doporučujeme vložit voucher s najvyššou hodnotou do poľa „Zľavový kupón“, ďalšie vouchery je možné zapísať do poznámky k objednávke. Prosíme o uvedenie hodnoty a kódu, vouchery Vám budú odpočítané po prijatí objednávky. Prípadný nedoplatok, ktorý vznikne je možné uhradiť na dobierku alebo bankovým prevodom. Čiastka k uhradeniu je hodnota, od ktorej sú odpočítané všetky využité vouchery.